admin admin .

admin

مزایای گفتار درمانی کودکان چیست؟

افراد از طریق برقراری ارتباط می توانند نیازهای خود را بیان کرده و با دیگران ارتباط برقرار کنند. در نتیجه این موضوع از نظر شغلی و تحصیلی موجب پیشرفت آن ها می شود. گفتار درمانی از طریق درمان مشکلات ارتباطی به افراد کمک خواهد کرد و مزایای مختلفی به همراه دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۱:۰۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کلاس زبان کودکان در یوسف آباد

کلاس زبان کودکان در یوسف آباد فواید زیادی برای فرزند شما دارد. آموزشگاه زبان یزدان‌پناه در یوسف آباد یکی از آموزشگاه های معتبری است که خدمات مختلفی مانند جلسات مشاوره و تعیین سطح، کلاس‌های ویژه آمادگی تافل و آیلتس، دوره های ویژه شاغلین (جمعه ها و ایام تعطیل) و کلاس‌های مکالمه را برگزار می کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۰:۲۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ویژگی‌هایی که باید در نظر بگیرید به شرح زیر هستند

۱. سابقه کاری
شاید در نگاه اول این مسئله بی اهمیت به نظر برسد. در واقع سابقه کاری یک آموزشگاه، با کیفیت کار و آموزش یک آموزشگاه زبان ارتباط مستقیم دارد؛ اما به تنهایی تعیین‌کننده خوب یا بد بودن آموزشگاه نیست.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۹:۴۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

نمایندگی شرکت عظام

عظام دیزل یدک از سال ۱۳۸۴ فعالیت های خود را در زمینه قطعات موتوری بنزهای نسل قدیم، با نمایندگی برند الکو آلمان آغاز کرد و از سال ۱۳۸۸ با نمایندگی پیستون ایران (عظام) در نسل جدید بنز (اکسور، ۴۵۷ ،آتگو) و همچنین کامیون های چینی (آمیکو، هوو، دانگ فنگ ) فروش خود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۴:۳۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

قطعات کامیون بنز و اسکانیا

در ساختار کامیون‌های بنز و اسکانیا بیش از ۲۰هزار قطعه کوچک و بزرگ وجود دارند. عملکرد صحیح این قطعات باعث می‌شود تا ماشین بتواند حرکت کند. برخی از این قطعات که با نام لوازم مصرفی شناخته می‌شوند، پس از گذشت مدت زمان خاصی باید تعویض شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۴:۵۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

انواع نژاد سگ


به طور کلی سگ اولین جانوری است که به دست انسان اهلی شده است و یکی از دو حیوان محبوب و پرطرفدار خانگی در دنیا می‌باشد. ( حیوان دوم گربه است ) سگ‌ها نژادهای مختلفی دارند که هر کدام از آنها برای کاربرد های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۰:۳۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

نگهداری از توله سگ یک ماهه ژرمن

هرچند شما برای نگهداری از توله سگ خود هیجان زیادی دارید، اما نباید اجازه بدهید که این هیجان در فرایند مراقبت از توله سگ تان اختلالی ایجاد کند. برای مراقبت از توله خود به خوبی برنامه ریزی کنید و به اصول پایبند باشید. در ادامه ۱۰ نکته مهم در نگهداری از توله سگ ژرمن شفرد را بیان می کنیم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۳:۰۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خودروبر و انواع آن

 اگر خودروی شما دچار نقص فنی شود چه می کنید؟ یا اینکه اگر بخواهید خودروی لوکس خود را به سلامت از محلی به محل دیگر انتقال دهید چه می کنید؟ بهترین راه برای این کار استفاده از خدمات خودروبر است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۱:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خودروبر کردستان

اگر خودروی شما در طی مسیر و یا در حال حرکت در جاده دچار نقص فنی شود، شما به یک امداد خودرو یا خودروبر نیاز خواهید داشت. در نتیجه زمانی که ماشین شما از کار افتاد یا به دلیل نداشتن تجهیزات کافی نتوانید آن را مجددا راه اندازی کنید، نگران نباشید. تنها لازم است تا با


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۰:۳۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چرا به گفتار درمانی نیاز است؟

چندین اختلال گفتار و زبان وجود دارد که با گفتار درمانی قابل درمان هستند. ‌انواع اختلالات گفتاری که گفتار درمانگر می‌ تواند به بهبود آن‌ ها کمک کند عبارتند از:
• اختلالات حرکتی، یک مشکل مفصلی (حرکتی) ناتوانی در


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۰:۰۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)