admin admin .

admin

آموزشگاه زبان انگلیسی هفت تیر

آموزشگاه زبان انگلیسی هفت تیر کلاس‌های خود را برای رده‌های سنی مختلف برگزار می‌کند. افراد در هر سنی می‌توانند با شرکت در دوره‌های آموزشی زبان، مهارت‌های خود را بهبود بخشند. آموزشگاه زبان انگلیسی هفت تیر کلاس‌های خود را به صورت عمومی و خصوصی برگزار می‌کند. هر یک از این کلاس‌ها دارای مزایا و معایبی هستند. زبان آموزان می‌توانند با توجه به شرایط خود، کلاس عمومی یا خصوصی را انتخاب کنند.

برخی زبان آموزان با حضور در کلاس‌های عمومی و تعامل گروهی با سایر زبان آموزان یادگیری بهتری دارند. اما عده ای هم هستند که ترجیح می‌دهند در کلاس‌های خصوصی و نیمه خصوصی شرکت کنند. این کلاس‌ها گزینه مناسبی برای افراد عصبی و خجالتی هستند.

کلاس‌های عمومی یا گروهی آموزشگاه زبان انگلیسی هفت تیر در روز و ساعت مشخصی برگزار می‌شوند. زبان آموزان باید در این روز در کلاس حاضر شوند. مدرس زبان در این کلاس‌ها، تمرکز خود را روی تمام زبان آموزان و میزان یادگیری آنها قرار می‌دهد. اما در کلاس‌های خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی، تعداد کمی زبان آموز حضور دارند و تمرکز مدرس روی همین چند نفر است. یکی از مزایای کلاس‌های خصوصی آموزشگاه زبان انگلیسی هفت تیر این است که شما می‌توانید زمان و ساعت کلاس را متناسب با شرایط خود تعیین کنید.

مباحثی که در این کلاس‌ها آموزش داده می‌شوند با اهداف و نیازهای زبان‌آموزان مطابقت دارند. اگر درباره نحوه و شرایط ثبت نام در کلاس‌های زبان آموزشگاه زبان انگلیسی هفت تیر سوالی دارید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به آموزشگاه زبان انگلیسی هفت تیر هستند.

آموزش زبان انگلیسی هفت تیر
آموزش زبان انگلیسی هفت تیر مزایای زیادی دارد. یادگیری یک زبان جدید تاثیر مثبتی روی کیفیت زندگی می‌گذارد. در هر سنی که شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده باشید، آثار آن را مشاهده خواهید کرد. اعتماد به نفستان افزایش پیدا می‌کند و دامنه ارتباطات شما گسترده‌تر می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی هفت تیر به شما کمک می‌کند تجربه های جدیدی در زندگی خود داشته باشید. زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است؛ بنابراین با استفاده از آن می‌توانید با مردم سایر کشورها ارتباط برقرار کنید و با فرهنگ آنها آشنا شوید. یکی دیگر از فواید آموزش زبان انگلیسی هفت تیر بهبود وضعیت حافظه است.

هنگامی که شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنید، عملکرد حافظه شما بهبود پیدا می‌کند. علاوه براین، کشش مغزی شما هم بهتر می‌شود. یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند موقعیت‌های شغلی و تحصیلی بیشتر و بهتری را برای شما ایجاد کند.

آموزش زبان انگلیسی هفت تیر برای یادگیری هر چه بهتر زبان آموزان، از روش‌های جدید استفاده می‌کند. این مرکز در تلاش است با تمرکز بر چهار مهارت اصلی نوشتن، خواندن، صحبت کردن و گوش دادن باعث پیشرفت زبان آموزان شود.

ممکن است ساعات طولانی روز مشغول تحصیل و کار باشید و فرصتی برای حضور در کلاس‌های آموزش زبان نداشته باشید. در این صورت می‌توانید در دوره های فشرده آموزش زبان انگلیسی هفت تیر شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با شماره مرکز آموزش زبان انگلیسی هفت تیر تماس بگیرید.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در هفت تیر
آموزش مکالمه زبان انگلیسی در هفت تیر تمرکز زیادی روی صحبت کردن زبان آموز دارد. مدرس، زبان آموز را در شرایط صحبت کردن قرار می‌دهد. البته در کنار صحبت کردن به موضوع روانی (fluency) و صحت (accuracy) مکالمه هم دقت می‌کند.

وقتی که زبان آموز درباره موضوع درس صحبت می‌کند، اشتباهات او را تذکر می‌دهند. البته این کار را طوری انجام می‌دهند که موجب کاهش اعتماد به نفس زبان آموز نشوند. دوره‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی در هفت تیر برای سطوح مختلف برگزار می‌شوند. در سطوح ابتدایی بیشتر روی روانی (fluency) مکالمه تاکید می‌کنند. اما در کلاس‌های مکالمه سطوح بالاتر، تمرکز اصلی روی درستی (accuracy) مکالمه قرار می‌گیرد.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در هفت تیر شامل مکالمات روزمره و آکادمیک می‌شود.

مکالمات روزمره : صحبت درباره موضوعات روزمره

مکالمات آکادمیک : بیان ایده خود به زبان انگلیسی

اگر علاقمند هستید انگلیسی را به صورت صریح و درست صحبت کنید با مرکز آموزش مکالمه زبان انگلیسی در هفت تیر تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۷:۰۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)