admin admin .

admin

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

عملکرد دستگاه تیتانیوم به این صورت است که ابتدا یک نور لیزر متمرکز را به موهای زائد می‌تاباند. این نور توسط ملانین (رنگدانه) موجود در فولیکول مو جذب می‌شود. نور جذب شده بعد از تبدیل به گرما، فولیکول مو را تخریب می‌کند. به این ترتیب رشد مو مهار می‌شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم برای از بین بردن و هدف قرار دادن ریشه موهای زائد از سه طول موج (755، 808 و 1064 نانومتر ) استفاده می‌کند. از مزایای این دستگاه می‌توان به کارایی بالا، اثربخشی مطلوب و نتیجه دهی عالی اشاره کرد.

دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟
ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟ در این مقاله توضیحاتی درباره دستگاه لیزر تیتانیوم و تفاوت آن با دستگاه لیزر الکساندر ارائه می‌کنیم. این توضیحات به شما کمک می‌کنند پاسخ سوال خود را پیدا کنید.

شرکت آمریکایی آلما این دستگاه را با نام سوپرانو آیس تیتانیوم تولید کرد. در این دستگاه برای اثربخشی بیشتر از سه طول موج به صورت متمرکز استفاده می‌شود. یعنی طول موج‌های الکس (755 نانومتر)، دایود (810 نانومتر ) و ان دیاگ (1064 نانومتر) توسط دستگاه ساطع می‌شوند.

درواقع، می‌توان گفت طراحی بی‌نظیر هندپیس‌های دستگاه باعث شده است تا شاهد اثربخشی فوق العاده ای از دستگاه تیتانیوم باشیم. به همین دلیل است که می‌توان از این دستگاه برای افراد با هر نوع تایپ پوستی (از روشن تا تیره) استفاده کرد.

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم
یکی از مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم به سیستم خنک کنندگی تعبیه شده در داخل دستگاه مربوط می‌شود. این سیستم با تاثیر بر ناحیه لیزر شده، میزان درد و سوزش را کاهش می‌دهد. با وجود سیستم چیلر (سردکن) مراجعه‌کنندگان می‌توانند تا حد زیادی درد را تحمل کنند.

عملکرد چیلر باعث کاهش دمای سطح پوست تا 18- درجه می‌شود. در این حالت، پوست سرد، خنک و بی حس است. به این ترتیب، مراجعه کننده احساس درد در ناحیه موردنظر نمی‌کند. به همین علت، دستگاه لیزر تیتانیوم محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد.

دستگاه لیزر تیتانیوم یا الکساندرایت؟
باید بدانید که عملکرد دستگاه لیزر روی تمام افراد یکسان نیست. بنابراین در هنگام انتخاب دستگاه لیزر باید به ویژگی‌های فردی و نیازهای خود توجه کنید. نوع پوست و مو، کیفیت دستگاه، مهارت اپراتور، حجم و تراکم مو جزو مواردی هستند که در نتیجه کار موثرند.

ادامه مقاله در
https://silverbookco.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۰:۰۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)