admin admin .

admin

چگونگی لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر الکساندر در تهرانپارس

غیراصولی از دستگاه‌های لیزر موهای زائد موجب بروز آسیب‌ها و بیماری‌های پوستی خواهد شد.
لیزر الکساندر هر چه تیره رنگ باشد را خواهد سوزاند در نتیجه اگر اشعه لیزر در زمان مناسب رشد مو به فولیکول‌های آن برسد سبب سوزانده شدن آن و در نتیجه از بین رفتن موهای زائد خواهد شد. این کار توسط متخصصین و اپراتورهای حرفه‌ای در مرکز لیزر الکساندر در تهرانپارس به نحو احسن انجام می‌شود. برای رزرو و هماهنگی نوبت از بهترین مرکز لیزر الکساندر در محدوده تهرانپارس با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

مرکز لیزر تیتانیوم در تهرانپارس
مرکز لیزر تیتانیوم در تهرانپارس ، دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از معروف‌ترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد بدن محسوب می‌شود. این دستگاه از سه طول موج 755، 810 و 1064 نانومتری به صورت همزمان استفاده می‌کند.
بهره‌مندی دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری مدرن QuattroTM سبب شده است که این دستگاه لکه خیلی بزرگی را به شعاع 600 تا 900 سانتی‌متر مربع پوشش دهد. اما سوال مهم اینکه آیا استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم به سلامتی بدن آسیب می‌رساند؟
در جواب این سوال باید بگوییم که در همه‌ی روش‌های لیزر موهای زائد، خطر زخم،سوختگی و جوش زدن شما را تهدید می‌کند. راه حل چیست؟ وجود پزشک متخصص و استفاده از دستگاه استاندارد خطرات این موضوع را به نزدیک صفر خواهد رساند.
شما می‌توانید با مراجعه به مرکز لیزر تیتانیوم در تهرانپارس با خیال آسوده و راحت از شرایط و امکانات این مرکز بهره کافی را ببرید. برای رزرو وقت از مرکز لیزر تیتانیوم در تهرانپارس با شماره های داخل آگهی تماس بگیرید. .

لیزر کندلا در تهرانپارس
لیزر کندلا در تهرانپارس یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد محسوب می‌شود. این دستگاه توسط شرکت کندلا تولید و با نام تجاری GentleLase Pro نیز شهرت دارد. دستگاه لیزر کندلا در تهرانپارس با طول موجی برابر با 755 نانومتر برای افراد پوست روشن تا سبزه توصیه می‌شود.
نور ساطع‌شده توسط دستگاه لیزر کندلا در تهرانپارس با نور خورشید و لامپ متفاوت است. در واقع نور لیزر کندلا از یک طول موج ثابتی تشکیل شده است؛ اما نور خورشید و لامپ متشکل از اشعه‌های مختلف با طول موج‌های گوناگون می‌باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۳:۰۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)