admin admin .

admin

مشکلات رایج گیربکس لکسوس

این مشکل باید فورا بررسی شود. در صورت عیب یابی آن را رفع نمود.

– به مشام رسیدن بوی بد و سوختگی از گیربکس ‌ها

– روشن شدن چراغ مربوط به گیربکس خودرو

– به گوش رسیدن صداهای ناخوشایند از خودرو : این صداها ناشی از یاتاقان های فرسوده و اجزای چرخان گیربکس می باشند که به صورت صدای غر زدن، ناله و غرش در هنگام حرکت شنیده می شوند.

– لغزش در هنگام حرکت

– عدم پاسخ از چرخ دنده های خاص

– گاز هرز خوردن : کمبود روغن، نرسیدن روغن کافی به پشت کاسه کلاچ ها، فرسایش و استهلاک صفحه کلاچ از جمله مواردی هستند که باعث گاز هرز خوردن خودرو می شوند.

– کاهش چشمگیر شتاب خودرو

– مشکلات مربوط به کشیده شدن کلاچ

– گرمای زیاد گیربگس : در مواقعی که سطح روغن گیربکس بیش از حد زیاد یا کم باشد، این اتفاق می افتد. البته در زمان حمل بار زیاد (بیش از ظرفیت بکسل گیربکس) نیز این حالت ایجاد می شود.

– لغزش دنده و یا سخت عوض شدن آن

– ضربه زدن موقع تعویض دنده

– تقه زدن گیربکس : این مشکل به دلایلی مانند ایرادات برقی، مناسب نبودن فشار روغن، خرابی یا پارگی دسته موتورهای گیربکس و … به وجود می آید.

– سنگ زنی و تکان دادن

– زوزه کشیدن گیربکس

البته دقت داشته باشید که برخی از این مشکلات می توانند ناشی از بخش های دیگر نیز باشند. به همین دلیل با مشاهده هر یک از این مشکلات، خودرو خود را به تعمیرگاه گیربکس لکسوس نشان دهید. این مجموعه پس از بررسی های لازم، اقدامات مربوط به گیربکس لکسوس را انجام می دهد.

تعمیرگاه گیربکس لکسوس
با توجه به مشکلات عمده گیربکس لکسوس، شرایطی پیش می آید که دارندگان خودرو لکسوس باید آن را به تعمیرگاه گیربکس لکسوس نشان دهند.
توجه داشته باشید که هر تعمیرگاهی برای انجام خدمات مربوط به گیربکس لکسوس مطمئن نیست و شما باید انتخاب درستی داشته باشید. زیرا اگر تعمیرات به درستی انجام نشوند، مشکلات بیشتری برای قطعات خودرو به وجود می آید. در نتیجه شما باید وقت و هزینه بیشتری برای برطرف کردن این مشکلات بپردازید.
از خدمات تعمیرگاه گیربکس لکسوس می توان به سرویس دوره ای، تعمیر گیربکس لکسوس ، بازدید فنی جهت تعمیر گیربکس، تعویض قطعات آن، تعویض روغن و فیلتر، تعمیر سیستم برقی گیربکس، تعمیر و سرویس توربین و ساعت گیربکس و … اشاره نمود. تعمیرگاه گیربکس لکسوس دارای تیمی مجرب و کار بلد می باشد که در زمینه تعمیر خودرو تخصص دارند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۱:۵۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)