admin admin .

admin

قیمت حفاظ سرنیزه ای

زیادی در آنها است، نرده سرنیزه ای تقریبا میزان مشخصی آهن نیاز دارد. البته از این نظر قیمت آن قابل کنترل است. ترفندهای خاصی وجود دارد که بدون کاهش کیفیت و امنیت موجود در این نرده آهنی، قیمت آن را تا حد بسیار بالایی تنظیم و کنترل کرد. فاصله نسبی میله های عمودی در نرده سرنیزه ای، اصلی ترین قسمت ساخت آن می باشد. زیاده روی در استفاده از میله های آهنی و عدم رعایت فاصله استاندارد، هر دو آسیب بزرگی از نظر امنیت و هزینه را برای کاربر به دنبال خواهد داشت. اعتماد به یک سازنده درجه یک و با تجربه تنها راه خروج از این چالش بزرگ است.
نصب حفاظ سرنیزه
نصب بهترین حفاظ روی دیوار، کار آسانی است که نیاز به تخریب چندانی در دیوار ندارد. حفاظ دیوار معمولا در کارگاه ساخته شده و به محل نصب آورده می‌ شود. نصاب حرفه ‌ای حفاظ را بدون وارد کردن آسیب به دیوار نصب می‌ کند. از این رو اگر به دلیل نگرانی از تخریب و مواردی از این دست، نصب نرده خود را پشت گوش انداخته ‌اید، می توانیم این خبر خوش را برای شما داشته باشیم که نصب این سازه در بسیاری از موارد آسان و بی‌ دردسر خواهد بود. برای نصب آسان با نصابی حرفه ای، شرکت آکام حفاظ به شما کمک می کند.

کاربرد حفاظ سرنیزه
نوع رنگ به کار رفته در حفاظ سر نیزه و نرده با توجه به سلیقه مشتری، رنگ کوره ای یا روغنی می باشد. جنس رنگ حفاظ سرنیزه ای، پوشش فام درجه 1 است. تراکم آن در هر شاخه 16 ردیف اصلی و فاصله نرده ها 12.5 سانتی متر می باشد. در حفاظ سر نیزه ای، هر شاخه طول 2 متر دارد. ارتفاع استاندارد حفاظ سر نیزه ای 150 سانتی متر و عرض حفاظ 40 تا 50 سانتی متر است. نرده حفاظ نیزه ای سر خم با نرده های 4 پهلو ( به صورت قوطی تو پر) و نوع جوش بکار رفته در حفاظ سر نیزه ای، جوشکاری دو طرفه رکتیفایر است .از این نوع حفاظ در مکان های مختلفی استفاده می شود. از کاربردهای آن می توان موارد زیر را نام برد.

دیوارهای کم ‌ارتفاع
هر چه دیوار ساختمان کوتاه ‌تر باشد، نیاز بیشتری به نصب نرده دیوار دارد. نصب حفاظ باعث می ‌شود تا رد شدن از دیوار، دشوار و امنیت لازم برای ساختمان فراهم شود.

خانه ‌های ویلایی
خانه هایی ویلایی آسیب پذیری بیشتری دارند. به همین دلیل نصب حفاظ دیوار در این نوع خانه ها ضروری تر از آپارتمان می باشد.

محله‌ هایی با امنیت پایین ‌تر


خانه های خارج از شهر


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۵:۰۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)