admin admin .

admin

نمایندگی شرکت عظام

را در سراسر ایران گسترش داد. از سال ۱۳۹۰ با نمایندگی فروش واشرجات مشهد نسل قدیم بنز، این محصول را نیز به سبد کالا خود اضافه کرد.

شرکت عظام دیزل در سال ۱۳۹۲ به طور تخصصی شروع به فعالیت در زمینه عرضه و فروش گیربکس، بنزهای قدیم و جدید و کامیون های چینی نمود. نمایندگی شرکت عظام با سال ها تجربه می تواند شما عزیزان را در انتخاب و خرید انواع محصولات راهنمایی کند. این نمایندگی علاوه بر عرضه محصولات به صورت عمده و تکی، کلیه لوازم اصلی موتوری و گیربکس کامیون های دیزلی را با قیمت کارخانه به شما ارائه می دهد. محصولاتی که در نمایندگی شرکت عظام به فروش می رسند، دارای گارانتی هستند. بنابراین شما می توانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.

لیست محصولات عظام
نمایندگی شرکت عظام محصولات متنوعی را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. محصولات عظام دیزل یدک شامل بیش از ۱۰۰ نوع محصول می باشد که به چند نمونه در لیست زیر اشاره شده است

لوازم یدکی کامیون های دیزل: بوش و پیستون، دیسک صفحه، پیستون و کمک فنر عظام
بنزهای ده تن: مایل، آکسو، آتکو، آکتروس ۸ و ۱۰ سیلندر
کامیون های چینی هوو: نیسان دیزل، آمیکو، A سون، فراز
کامیونت های ایسوزو و هیوندای
کامیون ده تن جدید و قدیم: قطعات کامیون ۱۰ سیلندر، ۸ سیلندر، مایلر، سوپردار
قطعات کامیون بنز نسل جدید: اکسور، اکتروس، آتگو
اتوبوس بنز: قطعات اتوبوس درون شهری و بیرون شهری ،اتوبوس ران، ولوو و اسکانیا
قطعات کامیون های چینی: هوو و دانگ فنگ، فراز، آمیکو
گروه قطعات خودرو عظام
نزدیک به دو دهه است که گروه قطعات خودرو عظام، لوازم یدکی موتوری و گیربکس کامیون را تولید و توزیع می کند. محصولاتی که در این نمایندگی به مشتریان عزیز ارائه می شوند، کیفیت بالا و گارانتی معتبری دارند. از محصولاتی که در نمایندگی شرکت عظام به فروش می رسند، می توان به لوازم یدکی هوو و دانگ فنگ ، فراز، A سون، فاو، اتوبوس های شهری و بین شهری، کامیون های ولوو و اسکانیا اشاره کرد. علاوه بر این محصولات بوش و پیستون، دیسک صفحه، کمک فنر و لوازم دیگر در این نمایندگی به فروش می رسند. یکی دیگر از خدمات نمایندگی عظام دیزل، فروش محصولات به ارگان ها و تعمیرگاه های دیزلی و اشخاص می باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۴:۳۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)