admin admin .

admin

کاردرمانی برای ایستادن کودک

کاردرمانگر، این خدمات را به صورت آموزش‌های فردی یا گروهی ارائه می‌دهد. او تلاش می‌کند تا مهارت‌های موردنیاز کودک شما را بهبود بخشد. همچنین کودک را طوری آموزش دهد تا عملکرد مناسبی در محیط‌های آموزشی و فعالیت‌های روزمره داشته باشد. برای این منظور از ابزارها و تکنیک‌های مختلف ارزیابی استفاده می‌کند.

رویکردهای مورد استفاده
کاردرمانگران برای ایستادن کودک از تکنیک‌ هایی شبیه بازی استفاده می‌کنند. این تکنیک‌ها برای کمک به کودکانی است که دچار تاخیر رشدی و ضعف عضلانی هستند. گاهی اوقات رویکردهای دیگری مانند رویکردهای یکپارچه‌نگر و تکنیک‌های حسی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کودک اطلاعات زیادی را از طریق حواس پنجگانه خود به دست می‌آورد. کاردرمانگر به او در پردازش بهتر این اطلاعات کمک می‌کند.

کاردرمانی برای ایستادن کودک در چه مواردی کاربرد دارد؟
این تکنیک‌ها در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما هنگامی که کودک نمی‌تواند از جای خود بلند شود یا قدرت عملکردی کمی دارد، استفاده از آن ضروری است. در مورد کودکانی که نمی‌توانند از مفاصل خود استفاده کنند یا دچار تاخیر حرکتی هستند هم باید از این تکنیک‌ها کمک گرفت.

اگر کودک شما بعد از 3 ماه نمی‌تواند حرکت سر خود را کنترل کند، به کاردرمانی نیاز دارد. ممکن است هماهنگی لازم را در هنگام پرتاب کردن وسایل، در دست گرفتن اشیا، پریدن و دویدن نداشته باشد. در این صورت هم لازم است تا با یک کاردرمانگر مشورت کنید. برخی از کودکان استقامت بدنی لازم را در طول بازی ندارند. این مسئله می‌تواند دلایل مختلف داشته باشد.

هزینه کاردرمانی برای ایستادن کودک چقدر است؟
هزینه کاردرمانی برای ایستادن کودک در کشور ما ارزان‌تر از سایر کشورها است. هزینه هر جلسه کاردرمانی در سال 1401 مبلغ 165هزار تومان تعیین شده بود. در سال 1402 قیمت دقیق هر جلسه کاردرمانی مشخص نشده است. ممکن است این مبلغ در کلینیک‌های خصوصی بیشتر باشد. علت این تفاوت قیمت، استفاده از روش درمان منحصربه فرد برای هر بیمار است. ضمن اینکه در مراکز و کلینیک‌های خصوصی، خدمات به صورت تخصصی ارائه می‌شوند و یک فضای امن و راحت برای بیمار در نظر گرفته می‌شود.

ادامه مقاله در
https://silverbookco.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۸:۵۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)