admin admin .

admin

نگهداری از توله سگ یک ماهه ژرمن

هرچند شما برای نگهداری از توله سگ خود هیجان زیادی دارید، اما نباید اجازه بدهید که این هیجان در فرایند مراقبت از توله سگ تان اختلالی ایجاد کند. برای مراقبت از توله خود به خوبی برنامه ریزی کنید و به اصول پایبند باشید. در ادامه ۱۰ نکته مهم در نگهداری از توله سگ ژرمن شفرد را بیان می کنیم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۳:۰۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خودروبر و انواع آن

 اگر خودروی شما دچار نقص فنی شود چه می کنید؟ یا اینکه اگر بخواهید خودروی لوکس خود را به سلامت از محلی به محل دیگر انتقال دهید چه می کنید؟ بهترین راه برای این کار استفاده از خدمات خودروبر است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۱:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خودروبر کردستان

اگر خودروی شما در طی مسیر و یا در حال حرکت در جاده دچار نقص فنی شود، شما به یک امداد خودرو یا خودروبر نیاز خواهید داشت. در نتیجه زمانی که ماشین شما از کار افتاد یا به دلیل نداشتن تجهیزات کافی نتوانید آن را مجددا راه اندازی کنید، نگران نباشید. تنها لازم است تا با


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۰:۳۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چرا به گفتار درمانی نیاز است؟

چندین اختلال گفتار و زبان وجود دارد که با گفتار درمانی قابل درمان هستند. ‌انواع اختلالات گفتاری که گفتار درمانگر می‌ تواند به بهبود آن‌ ها کمک کند عبارتند از:
• اختلالات حرکتی، یک مشکل مفصلی (حرکتی) ناتوانی در


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۰:۰۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

گفتاردرمانی از چه سنی باید شروع شود؟

بهترین سن برای گفتاردرمانی سنی است که کودک در آن شروع به عقب افتادن می کند یا زمانی که متوجه می شوید کودک به نقاط عطف خود نمی رسد. هیچ وقت برای شروع درمان خیلی زود یا دیر نیست. کودکانی که اصلا صحبت نمی کنند معمولا در حدود 18 ماهگی برای ارزیابی گفتار و زبان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۶:۰۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فروش بوتیل استات

ایزومرهای زیادی از بوتیل استات وجود دارند که از واکنش اسید استیک با بوتیل الکل به دست می آیند. از این مواد در صنایع مختلفی مانند تولید پلاستیک، منسوجات، چرم و … استفاده می کنند. ان- بوتیل استات به عنوان پر طرفدارترین ایزومر بوتیل استات شناخته می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۵:۲۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خصوصیات حلال بی بو

این ماده دارای ساختاری مایع و فاقد رنگ است و همانطور که از نام آن نیز مشخص است، یک حلال بدون بو است. اگر بخواهیم حلال بی بو را نظر چگالی بررسی کنیم، باید بگوییم که این ماده اندکی سنگین است و به دلیل بهره مندی از میزان پایداری بالا، فاقد اثر خورندگی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۳:۲۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

مشکلات رایج گیربکس لکسوس

رایج ترین مشکلات گیربکس لکسوس عبارتند از:

– سطح پایین روغن : یکی از رایج ترین مسائلی که باعث می شود گیربکس هنگام تعویض دنده، خوب عمل نکند و یا دچار تکان و لغزش شود، کم بودن سطح روغن گیربکس می باشد. با افزایش سن خودرو، نشت مایع (روغن) گیربکس شایع تر می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۱:۵۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

دلایل خس خس سینه

آسم و بیماری انسدادی مزمن ریوی (COPD) شایع ترین علل خس‌خس سینه هستند (با توجه به آمار مایو کلینیک). با این حال، علل احتمالی دیگری نیز وجود دارد. قبل از درمان خس‌خس سینه، دکتر باید دلیل آن را تعیین کند. خس‌خس سینه می‌تواند نشانه‌ای از بیماری‌های زیر باشد:

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۶:۵۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

قیمت حفاظ سرنیزه ای

قیمت یکی از مهمترین نکاتی است که شما باید در خرید حفاظ سرنیزه ای و انواع حفاظ به آن دقت نمایید . قیمت حفاظ سرنیزه ای را هم می توان جزء یکی از مزیت های اصلی آن برشمرد. برخلاف بسیاری از انواع نرده های آهنی که نیاز به استفاده از میلگردها و آهن های بسیار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۵:۰۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)