admin admin .

admin

مرکز کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه

مرکز کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه مجوز فعالیت دارد و خدمات متنوعی را به مراجعین خود ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های این مرکز، نظافت و بهداشت فضای آن است که مانع از ابتلای افراد به بیماری‌ها می‌شود. تیم درمان مجموعه بعد از تشخیص مشکل، بهترین روش درمان را انتخاب می کند. برای این منظور از روش‌های جدید و تجهیزات مناسب بهره می‌برد. تجهیزات مرکز کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه خطری را برای کودکان ایجاد نمی‌کنند. در این مرکز، تعداد مناسبی از وسایل درمانی وجود دارند که کاردرمانگر می‌تواند از آنها استفاده کند. در صورت تمایل، از طریق شماره های درج شده در آگهی می‌توانید با مرکز کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه تماس بگیرید.


کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه
کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه اهداف مهمی را دنبال می‌کنند. کار درمانی به دنبال افزایش کارآمدی فرد در زندگی و استقلال او در انجام کارهای مختلف است. برای این منظور به کمک یک تیم توانبخشی نیاز است. این تیم از فیزیوتراپیست، گفتاردرمانگر، روانشناس، پزشک و... تشکیل می‌شود.

جلسات کار درمانی به صورت فردی یا گروهی برگزار می‌شوند. در این جلسات، ابتدا مشکل بیمار مورد بررسی و تشخیص قرار می‌گیرد. سپس یک برنامه درمانی عملی متناسب با نیاز او را طراحی می‌کنند. متخصصین کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه به افرادی که دچار ناتوانی‌های جسمی و ذهنی هستند کمک می‌کنند زندگی تازه ای را شروع کنند.

هدف از خدمات گفتار درمانی این است که بتوانند مهارت‌های گفتاری، زبانی و ارتباطی فرد را بهبود بخشند. کاردرمانی و گفتاردرمانی در حکیمیه برای درمان اختلالات گفتاری، زبانی، صدا و ارتباطی از تکنیک‌های مختلف گفتاردرمانی استفاده می‌کند. این خدمات تاثیر مثبتی روی تلفظ، توانایی‌های صوتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی دارند. علاوه براین باعث ساده تر شدن فرایند ارتباطی افراد می‌شوند.

کسانی که دچار اختلالات پردازش حسی، اوتیسم، تاخیرهای رشدی، نقص مادرزادی، مشکلات شنوایی، لکنت زبان، سرطان‌های گردن، حنجره و زبان هستند می‌توانند با کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه تماس بگیرند.

خدمات کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه
خدمات کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه باعث بهبود کیفیت زندگی افراد می‌شوند. خدمات گفتاردرمانی برای افراد مبتلا به لکنت زبان، مشکلات تلفظی، افراد دارای مشکلات شنوایی، شکاف کام و لب مفید هستند. علاوه براین کسانی که توان ذهنی پایینی دارند یا در اثر صدمات مغزی دچار مشکلات زبان و بلع شده اند می‌توانند برای بهبود شرایط خود از خدمات کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه استفاده کنند.

خدمات گفتاردرمانی تاثیر بسزایی در بهبودی بیماران مبتلا به ام اس، پارکینسون، ALS و کودکان بیش فعال دارند. ضمن اینکه به رفع مشکل کودکان سندرم داون و ویلیامز هم کمک می‌کنند. خدمات کاردرمانی هم برای افراد مبتلا به اوتیسم، اختلالات پردازش حسی، نقص مادرزادی، مشکلات رفتاری و بیماری‌های مزمن و... مفید هستند. برای بهره مندی از خدمات کار درمانی و گفتار درمانی در حکیمیه با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۲:۴۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)