admin admin .

admin

فروش پودر گوجه

طبع : سرد و تر
شرایط نگهداری : پودر گوجه فرنگی را در ظرف دربسته و ترجیحا در یخچال نگهداری کنید. پودر گوجه را می توان در محل خشک و خنک تا یک سال نگهداری کرد. برای جلوگیری از چسبندگی، آن را از تماس با گرما و رطوبت دور نگه دارید.
روش مصرف : اگر می خواهید پودر گوجه فرنگی را جایگزین رب کنید، ابتدا 2 قاشق غذاخوری از آن را در نصف لیوان آب بریزید و سپس به غذا اضافه کنید.
نکات مهمی که قبل از خرید پودر گوجه باید به آنها توجه نمود.

پودر گوجه اصل چیست؟
پودر گوجه را از گوجه خشک شده تهیه می کنند. گوجه فرنگی را برای مدت طولانی نمی توان نگهداری کرد. به همین دلیل آن را بصورت پودر در می آورند. با این حال تمام خواص گوجه فرنگی، عطر و طعم آن در پودر گوجه حفظ می شود.

پودر گوجه را به مدت ۱ سال میتوان نگهداری کرد. پودر گوجه خالص و اصل به رنگ قرمز تیره می باشد. همچنین عطر و طعم واقعی گوجه را دارد. از پودر گوجه در بسیاری از غذا ها به عنوان چاشنی مناسب می توان استفاده کرد. پودر گوجه را می توان با آب نیز ترکیب کرده و به عنوان رب گوجه تازه از آن استفاده نمود. از پودر گوجه در تهیه بسیار از غذا، خوراک ها و سوپ ها می توان استفاده گرد. دوشنگان در تهیه ی پودر گوجه با کیفیت از بهترین نوع گوجه استفاده نموده تا بتوان محصولی با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

پودر گوجه اصل را از کجا بخریم؟
اگر قصد خرید پودر گوجه اصل را دارید، می توانید به سایت دوشنگان مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی محصولات غذایی و دارویی دوشنگان، محصولات طبیعی و ارگانیک خود را بدون واسطه در بازار اینترنتی ایران عرضه می کند. محصولاتی که در این سایت به مشتریان عزیز ارائه می شوند، کاملا خالص می باشند. همچنین کلیه نکات بهداشتی در تهیه آن ها رعایت می شوند.

خواص درمانی پودر گوجه
مواد معدنی و مغذی مفید و بسیار زیادی مانند فولات، پتاسیم، منیزیم و آهن در پودر گوجه وجود دارد که طیف گسترده‌ ای از فرآیند های متابولیک در بدن را پشتیبانی می‌ نماید.
پودر گوجه سرشار از ویتامین ث و آ می باشد. به همین دلیل از سیستم ایمنی بدن محافظت می کند.
همچنین استفاده از این محصول باعث سلامت چشم و پوست نیز می شود.
پودر گوجه فرنگی سرشار از فیبر خوراکی می باشد که به دستگاه گوارش کمک می‌ کند.
همچنین مصرف آن، افزایش انرژی و شادابی را به دنبال دارد.
سلامت قلب و تنظیم فشار خون از خواص درمانی دیگر این محصول شگفت انگیز می باشد.
آنتی اکسیدان‌ های محافظ موجود در پودر گوجه فرنگی مانند لیکوپن، از سلول‌ ها در مقابل آسیب‌ های ناشی از رادیکال آزاد (اتم یا مولکولی که پوسته الکترونی آن جفت نشده است) دفاع می‌ کنند.
همچنین آنتی اکسیدان موجود در این محصول خطر بیماری‌ های مزمن مانند سکته قلبی، سکته مغزی و سرطان را کاهش می دهند.
پیشگیری از حمله قلبی و سرطان پروستات با پودر گوجه اصل امکان پذیر است.
برای جلوگیری از کم خونی فقر آهن از پودر گوجه استفاده نمایید.
افرادی که می خواهند تناسب اندام خود را حفظ نمایند، از پودر گوجه در وعده هایی غذایی استفاده کنند.
تسکین دردهای بعد از جراحی با پودر گوجه امکان پذیر می باشد.
پودر گوجه اصل درمان کننده نقرس است.
برای درمان یبوست می توان از این محصول استفاده نمود.
پودر گوجه اصل به کاهش چربی خون کمک می کند.
همچنین دفع رسوبات ادراری و صفراوی با پودر گوجه اصل امکان پذیر می باشد.
ارزش غذایی پودر گوجه
پودر گوجه سرشار از ویتامین‌ های A، C، اسیدفولیک یا بتاکاروتن و مقدار کمی ویتامین ‌های گروه B شامل B1، B2، B3 و B5 است. این پودر همچنین حاوی مواد معدنی مختلف مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، فیبر، سدیم، گوگرد، کمی آهن، مس و روی می باشد. علاوه بر این ‌ها، پودر گوجه مزایای زیادی برای سلامتی دارد.

آیا مصرف پودر گوجه عوارضی هم دارد؟
مصرف بیش از حد پودر گوجه می تواند با برخی عوارض جانبی که برای بدن و سلامت انسان مضر هستند، همراه باشد. اسهال، درد مفاصل، واکنش های آلرژیک، بازگشت اسید معده و … از عوارض مصرف بی رویه پودر گوجه می باشند. اما اگر به اندازه مصرف شود، هیچ عوارضی ندارد. اگر از بیماری خاصی رنج می برید در مورد مصرف پودر گوجه با پزشک خود مشورت کنید.

موارد استفاده پودر گوجه
پودر گوجه مکملی ایده‌ آل برای هر غذایی می باشد که نیاز به طعم گوجه فرنگی کلاسیک دارد. با پودر گوجه دوشنگان می‌ توانید طعم‌ های لذت‌ بخشی را در بسیاری از غذاهای مورد علاقه خود ایجاد نمایید. پودر گوجه فرنگی با مواد غذایی بسیار زیادی از جمله تخم مرغ، سوپ، سس و حتی اسموتی خوشمزه خواهد شد. همچنین از آن می‌ توان در پاستا، پیتزا، سیب زمینی پخته شده، پنیر خامه ای، چیپس و کراکر استفاده کرد. دقت داشته باشید که این محصول را باید در محل خشک و خنک نگهداری نمایید.

فروش پودر گوجه
فروش پودر گوجه با توجه به فاکتورهایی مانند کیفیت، میزان تولید، حجم خرید، برند و … قیمت گذاری می شود. البته در این بین نباید نقش سیاست های شرکت های تولیدی را فراموش نمود. به طور کلی قیمت پودر گوجه با کیفیت در خرده فروشی ها بیشتر از عمده فروشی ها می باشد. برای ثبت سفارش فروش پودر گوجه می توانید با از فروشگاه اینترنتی سایت دوشنگان و یا تماس با شماره های موجود در سایت مراجعه نمایید. برای دیدن مابقی محصولات از جمله فروش حبه توت به فروشگاه سایت مراجعه فرمایید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۸:۴۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)